V ríši poznatkov - Starých Najmúdrejších
Múdrosť sa dá vysvetliť mnoha spôsobmi, pretože múdrosť je jednotlivý aj spoločenský charakter, múdrosť sa teda viaže na viacero skupín a celkov, či jednotlivé časti..
Ríša poznatkov je to najkrajšie obdobie v živote, čo sa týka vzdelávania,v tomto období poznáte celú škálu teórií,praxe, ste dravý a ostrý,a máte čas na zmenu a to čo chcete, niekto zažije toto obdobie hneď, iný po rokoch..a iný to zažívajú každý deň - To sú ti najviac flexibilný ľudia..
Poznatkov je veľmi veľa,mali by zvážiť, aké poznatky prijímate, aké chcete, či aký obsah sa vám tvorí, obsah človeka je veľmi rozdielny názor na každý typ múdrosti, čím viac múdrosti máte, tým sa vaša myseľ mení rýchlejšie,a je jasná, zrelá a dokonalá....
Vždy ak sa pozrieme na to, čo chceme,alebo čo sa nachádza v ríši poznatkov,tak vieme, čoho je schopný váš charakter...
Nejde o to, čo si myslíte,aj tak,v podstate,si to vy nemyslite, pretože obsah , ktorý ste získali, tvorí váš charakter..
Napríklad:
Ak 3 roky, budete mať obsah zväčša o práci, budete myslieť pracovne, ak o hobby, vaše hobby vás ovládne,a budete mať cestu s hobby....
Poznatky tvoria väčšinu času človeka, pričom človek je len časť toho, čo tvorí obsah,bez obsahu, myseľ nemôže byť taká kreatívna...
Napríklad:
Stačí denne vysloviť 10 rôznych slov, viet, alebo 10 štýlov a zmeníte sa razantne..Ak 100 ,.. máte zásobník obsahu myšlienok na týždeň a viac...
Obsah je vždy milióny x viac ako to, čo vysloví myseľ, máte ríšu poznatkov, vždy ak tvoríte väčšie poznatky,tak vytvárate väčšie množstvo všetkého, čo sa práve deje....
Napokon každý zistí, že jeho cesta mala význam,a ešte aj má,no po ceste treba ísť dopredu,nie stáť, či ísť naspäť...
Najmúdrejších ľudí možno pozorovať v každej krajine, skúsenosti ktoré majú, prevyšujú ich hodnotu, pričom múdry ti nikdy nepovie, prečo je múdry,a prečo to nedáva najavo....
Poznatky sú jediná forma, pri ktorých sa tvorí potenciál byť viac iný, ako by sa malo..
Vedomie udáva poznatky, zrelé vedomie dokáže prijať viac detailov informácií v čase,v spôsobe, ako aj v počte a mieste...
Zrelé a trénované Vedomie, má väčší potenciál pre poznatky, každý príjem poznatkov, má väčšiu schopnosť hodnoty sa vzdelávať a prijímať, pričom sa zachováva hodnota vedomia, ktorá len prijíma poznatky, ktoré sú nevyhnutné pre jej rast... Vďaka vedomiu, možno tvoriť to isté v uzavretom priestore,ako vo otvorenom priestore,ak je vedomie zrelé a trénované....
Napríklad:
Ak chcete tvoriť teórie a významy, ktoré sa viažu na okolie, môžete to tvoriť intuitívne a pomocou vlastných skúseností a predstáv,..ak sa chcete učiť jazyk,bez okolia to nepôjde dovtedy, dokým nemáte čakry, napríklad: 3 oko.. atď..
Naučiť sa prijať neviditeľné je ťažké,je to ako vákuum poznatkov, ktoré sa tvoria a javia pri každej činnosti a teórii, ktorá sa tvorí a ktorá skrz nás prechádza...
Do každého z nás, prechádza energia z prostredia, pričom každý využíva túto energiu inak,a na každého pôsobí inak....
Energiu , ktorú prijímame,je energia ktorá nás tvorí,a ktorá nás prehlbuje, až do stavu, kedy sa snažíme chápať viac a viac...
(POZNATKY SÚ FORMA MYSLE, KTORÉ SA VIAŽU NA SKÚSENOSTI, KTORÉ ZÍSKAVAME,A ENERGIU, KTORÚ PRIJÍMAME..)