Majster Učiteľ

02.09.2024
Je množstvo technik, metód,ako učiť seba či učiť iných, pričom tu není až takí rozdiel, keď učíš seba alebo iných, základ to má vždy rovnaký,a to aj napriek tomu, či začínaš otázkou,alebo riešením...

Ja osobne začínam riešenim,a postupne do toho, pridávam významy, otázky,a aj korektné odpovede..

Možno sa to zdá,ako opačný smer sa učiť,ale práve preto to je najlepší spôsob, napríklad:

Je iný pocit, poznať niečo sám,ako to poznať od zdroja x.. Alebo,je iný spôsob, poznávať informácie od učenia riešením v predstihu, ako v otáčkach..

Napríklad:

Kedysi som písal do zošitov,a vracial sa a uisťoval, či je niekde chyba.. Potom o pár mesiacov,som tiež písal,ale už sa k tomu nevracal,ako vnem uzavretej kapitoly..

Teraz, už od začiatku tohoto blogu, píšem s riešením,s výsledkom,a bez toho,aby som sa vracal späť, čím netvrdím že to, čo píšem,je jediný spôsob, ale viem, že to je môj spôsob, ktorý mi sedí,a mám vo zvyku písať presnejšie a v kvalite,ak píšem hneď na prvý krát, čím len stále idem dopredu..

Napríklad:

Čo sa týka otázky vedomia či mysle,a toho,kde sa nachádzajú,som mal prvé slová o tkz. vákuu nad mozgom,a tak som to aj uzavrel.. Čím vravím, že som nebol nepresný, len som menej rozvinul postup, spôsob a udalosť..

Teraz už viem,ako to celé je,a aké to bolo aj milióny rokov dozadu,a ako aj dnes, čím,ak som sa ponoril hlbšie,tak som zistil, že vedomie, tvorí spomínané vákuum,ale toto vákuum sa pohybuje v nervovej sústavy a dráh,tkz. zakončenia, ktoré udávajú hodnotu vedomia,a dokonca som aj zistil,kde je presne vedomie a kde podvedomie,ako. napríklad:

Vedomie sa oddeľuje ako aj spája s Podvedomím, na určitých dráhach, z jednej strany,a z druhej strany,sa druh mysle, určuje aj podľa prítomnej frekvencie, ktorú nervová sústava aj má..

Neznamená, že ak máš posilnené časti logiky,tak vedomie je v logike,alebo v pamäti..

Preto existujú dráhy v nervovom zakončení, ktoré z povrchu vyzerajú súčasť,ale ak sa pozrieme na ich štruktúru, tak tam nájdeme 2 základné dráhy, ktoré prúdia tým istým smerom,a líšia sa len frekvenciou, čím udávam, že pv/v sa nachádzajú obe v jednej línii, no rozlišuje ich len frekvencia, napríklad:

Ak má v, nižšiu frekvenciu,ako maximálna hodnota pv, tak sa myseľ transformuje na podvedomie,ako č.1, pričom v/pv fungujú stále súčasne,no rozdiel je len v tom, ktorá časť a frekvencia prevyšuje...


Aby si bol majster učiteľ,tak musíš prejsť skrze milióny myšlienok, tisíce skúsenosti,ako aj viac než miliardy podnetov..

Taktiež to vyžaduje čas, ktorý môžeš urýchliť spôsobom a tvojou kreativitou...

Prvých 1000 myšlienok,bude na úrovni amatéra, ďalšie tisíce,ti ukážu smer,a vytvoria ti skúšku, či sa vzdaš, alebo nie, pretože to bude ťažšie a ťažšie...

Každý level v poznaní,si žiada viac ,pre nový level, zvyčajne to už je len o čase,ak si na úrovni Majstra...

Napríklad:

Viem, že dokážem písať o úplne čokoľvek,no zatiaľ som ešte nepísal, pretože ešte nechcem,akoby som na niečo čakal,a či píšem 1 hodinu alebo 5 hodín, či ľahšie alebo ťažšie témy, mám pocit, že stále nič nerobím,je. to pocit, akoby som vedel, len ma niečo blokuje, ale raz sa to podarí..

Ja osobne,som ovládol slovo a teórie, môj tréning podľa možnosti a prostredia,sa pohyboval pri kníh, textov, množstva viet, atď.. čím som mal po ruke len pero a papier a kreatívnu myseľ..

Zatiaľ čo môj prvý zošit, ktorý mal 200 strán,mi trvalo napísať za 8 mesiacov, tak dnes ,v tejto forme,mi trvá 200 strán maximálne 4 dni..

Naučiť sa štýlu,je niekedy ťažké,ale, ak by to nebolo ťažké,ako by sme mohli vedieť, kde je náš limit?

Alebo koľko zvládneme????

Ja osobne,som za úplne vyhorenie, veľa krát som písal s depresiou, slabosťou, atď.. a som rád, pretože som zistil, že je toho ešte veľmi málo, čo by mohlo byť..

Učiť sa,je základ pre Všetko, čo môže byť učene, kto učí,ten vie,kto sa neučí ,len dúfa..

Každý môže byť Majster učiteľ a dokonca aj jediný svojho druhu,ak poviem fyzika, už si učiteľ fyziky s vlastným štýlom, atď..

Je toľko štýlov a prác, že môžeš byť majster viacerých oblastiach, pričom môj štýl učenia,sa nevzťahuje na žiadnu oblasť, pretože ja sa učím prácou s mysľou, čím by sa to dalo nazvať, že sa učím ako sa učia malé deti,a týmto som vytvoril vlastný štýl, jednoduchý, so časťou a námetom od ostatných oblastiach...

Môj štýl učenia je takí:

Nájdi slovo, vytvor vetu,prehlb ju,vytvor význam/poznatok, a transformuj vybrané slová,na teórie a vety, ktoré sa budú viazať na to, čo chcem, čím sa netvoria mylné informácie, alebo podobne, tvorí sa len iný štýl aký je v knihách,tkz. Zrozumiteľný, logicky,a vášnivý..

Pýtajte sa:

Kto môže konať?

Kto ma to naučí?

Odkiaľ to mám vedieť?

Čomu mám veriť?

Kde mám hľadať?

Čo vlastne mám robiť a kde začať?

A po čase,ak prejde obdobie otázok,a príde obdobie snahu a vytrvalosti, povedzte:

Musím len..

Chápem, už mi to je jasné..

Bol som bližšie ako som si myslel..

Toto som už zažil..

A tvorte významy ako:

A../Z...

Vždy ak sa pozrieme na spätnú väzbu,tak môžme vidieť, tie mikro zmeny, ktoré stačilo urobiť,aby sa niečo zmenilo ako napríklad:

Pýtam sa, či to, čo vidíš,a vieš,je to, čo považuješ zato, čomu veriš,a si ochotný sa brániť?

Namiesto toho:

Je úplne jedno čo vidíš a vieš, nikdy to nebude to prvé a jediné, čo si teraz myslíš, že je to pravé,pracuj viac so sebou a presvedč nielen seba,ale aj okolie, že to, čo vidíš a vieš, má hodnotu brániť..

Majster Učiteľ,je človek, ktorý žije len preto,aby učil seba a iných, jeho zmysel nájdeš a uvidíš v Tom,ako keď píše, učí sa, vidíš tu energiu, ktorú má, vášeň, ktorú má,a uvidíš viac,ak mu dáš priestor sa vyjadriť, ukáže ti iný smer, život, myšlienky a myslenia,a ty sa práve,ak ti fo ukáže,narodiš,a pochopíš omnoho viac,ako sa zdá..

(UČIŤ SA,JE FORMA... VEDIEŤ,JE CESTA A INÝ, SÚ DÔVOD...)

© 2024 Cestovateľ Tom, Hlavné námestie 5, Bratislava, 811 01
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky